Re: OS/2 peer-to-peer i SMB na linuxie

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_tg.com.pl)
Data: Fri 05 Dec 1997 - 12:46:06 MET

On Fri, 5 Dec 1997, Krzysztof Murkowski wrote:

> Czesc,
>
> a czy dziala Ci montowanie zasobow OS/2 <-> Win95 oraz
> czy dziala Linux <-> Win95 ?
> Problem w zasadzie nie powinien byc w duzych i malych literach w nazwach
> zasobow i adresach. Duze i male litery robia problemy w haslach, gdyz
> niektorzy klienci NetBIOS'a (WfW) puszczaja haslo duzyki literami.
> I najwazniejsze: u mnie nie dzialala wspolpraca OS/2 <-> Samba dopoki
> jej demony byly uruchamiane przez inetd (poprzez /etc/inetd.conf).
> Gdy natomiast chodzi w tle jako jako proces komunikacja jest bez
> [...]

U mnie wspolpraca Samba+Linux<-->OS/2+Peer dziala bardzo dobrze bez
zadnych modyfikacji przy odpalaniu samby z inetd. Linux to Debian 1.3.1,
Samba to 1.9.17p2 a OS/2 to Merlin PL. Moze zalezy to od konfiguracji
Samby na etapie kompilacji i akurat pakiet do Debiana jest skonfigurowany
(oczywiscie nie wazne czy celowo czy nie) "OS/2 friendly"? Acha, to samo
tyle ze z Samba odpalana jako oddzielny demon dziala tez bezproblemowo.

To tak w ramach pomocy blizniemu w problemach :-)

A tak jeszcze w ramach pomocy to rzeczywiscie lepiej zaczac od pliku z
diagnostyka i wszystko ogladac na Linuxie bo OS/2 ma duzo mniej mozliwosci
diagnostyki - tylko jakies dziwne komunikaty w rodzaju "no route to host"
lub cos w tym rodzaju.

Leszek Gerwatowski
bigl_at_tg.com.pl