Re: OS/2 peer-to-peer i SMB na linuxie

Autor: P.Salata (salata_at_im.uj.edu.pl)
Data: Tue 09 Dec 1997 - 02:45:07 MET

Adam Plaszczyca wrote:

> Witam!
>
> Jak się domyślacie nie działa.
> Natomiast ja nie wiem dlaczego.
> Przy instalacji wybrałem NetBios over TCP/IP, nazwa domeny się zgadza,
> natomiast nie widać zasobów linuxa, ba, samego linuxa nie widać. Gdzie
> może być błąd?
> Może problem jest w małych/dużych literkach?
Cześć!
Niestety, o ile mi wiadomo, problem jest nieco poważniejszy. Niedawno
miałem podobny problem. (nie z Linuxem ale z Sunem). Sprawa jest na tyle
skomplikowana, że nie będę jej tu opisywał, a tylko odeślę do strony, na
której znalazłem rozwiązanie:

Using Samba server with OS/2 Warp
http://carol.wins.uva.nl/~leeuw/samba/warp.htm

Uwaga: trzeba trochę pogrzebać po linkach z tej strony.

> Wdzięczny będę za wszelkie rady. Pomocne również będą informacje na temat
> wymiany zasobów z Win'95 i Win'3.x

O ile pamiętam, to na inkryminowanej stronie jest odnośnik do innej
strony, której tytuł w wolnym tłumaczeniu brzmi:
"Jak przeżyć z OS/2 w morzu Windowsów" ;-)

pOSzdrawiam
Piotr Salata (salata_at_im.uj.edu.pl)

P.S.
Zainstalowałem Twojego fixa do polskich fontów pod S3 Virge. I zniknął
mi font WarpSans. Czy aby poprawiany przez Ciebie plik dspres.dll nie
pochodzi z Warpa 3? Swoją drogą: kawał dobrej roboty.