Re: OS/2 peer-to-peer i SMB na linuxie

Autor: Krzysztof Murkowski (murek_at_ml.put.poznan.pl)
Data: Fri 05 Dec 1997 - 07:17:21 MET

Adam Plaszczyca wrote:

> Witam!
>
> Jak się domyślacie nie działa.
> Natomiast ja nie wiem dlaczego.
> Przy instalacji wybrałem NetBios over TCP/IP, nazwa domeny się zgadza,
> natomiast nie widać zasobów linuxa, ba, samego linuxa nie widać. Gdzie
> może być błąd?
> Może problem jest w małych/dużych literkach?
>
> Wdzięczny będę za wszelkie rady. Pomocne również będą informacje na temat
> wymiany zasobów z Win'95 i Win'3.x

Czesc,

a czy dziala Ci montowanie zasobow OS/2 <-> Win95 oraz
czy dziala Linux <-> Win95 ?
Problem w zasadzie nie powinien byc w duzych i malych literach w nazwach
zasobow i adresach. Duze i male litery robia problemy w haslach, gdyz
niektorzy klienci NetBIOS'a (WfW) puszczaja haslo duzyki literami.
I najwazniejsze: u mnie nie dzialala wspolpraca OS/2 <-> Samba dopoki
jej demony byly uruchamiane przez inetd (poprzez /etc/inetd.conf).
Gdy natomiast chodzi w tle jako jako proces komunikacja jest bez
zarzutu. Bralo sie to chyba z timeoutow, ale innych niz te, ktore mozna
konfigurowac w IBM NetBIOS for OS/2.
W dokumentacji do Samby jest bardzo dobry tekst n/t testowania.
Polecam wersje z ICM'u:
http://sunsite.icm.edu.pl/pub/unix/samba/docs/DIAGNOSIS.txt

Pozdrawiam : KM

--