Re: Drivery a polskie literki

Autor: Marek Sawicki (sawicki_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 19 Nov 1997 - 22:07:45 MET

Sławomir Stachniewicz wrote:

> [...]
Sterowniki grafiki OS/2 firmy S3 mają feler polegający na korzystaniu z
Video RAMu w procesie przygotowywania literek na ekranie. Dlatego, gdy
tryb video zajmuje ok. 100% VRAM, to polskich literek nie ma. Tak się
dzieje np. w trybie 800x600x256 przy 1MB VRAM. Dorzucasz dodatkowy 1 MB
VRAM na kartę i literki się pojawiają !!! S3 pytane o ten "drobiazg" nie
przejawiło zainteresowania rozwiązaniem.

<Ciach>

> Slawomir Stachniewicz.

> | Slawomir Stachniewicz |
> | mailto:stachnie_at_alf.ifj.edu.pl |