Re: FP05 US do Merlina + cos jeszcze

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Mon 24 Nov 1997 - 11:47:51 MET

On 23 Nov 1997, Mirek Nowakowski wrote:

[...]
> Ostroznie! Niezbyt przychylnie sie o tym FixPak-u wyrazaja na
> zagranicznych listach.
[...]

No wlasnie, moze by ktos kto przecwiczyl fixpaki do merlina zrobil
male zestawienie (przydaloby sie cos takiego na warpowisku) co jaki
fixpak poprawia, co psuje, jaki jest aktualnie najmniej problemowy,
porady szybkich fixow fixpakow (podmiana uhpfs.dll, kernela, ibm1s506.add
itd) no i rezultaty nakladania fixpakow US (chyba najlepiej aktualizowane)
na merlina PL i UK - najczesciej spotykane w Polsce - tak sadze.

Informacje na listach zagranicznych sa czesto ze soba sprzeczne.

Z mojego skromnego doswiadczenia (wlasnie zainstalowalem Warpa 4 UK)
Warp 3 byl ... ladniejszy :) przyzwyczailem sie do jego "topornosci"
i teraz mi jej brakuje, a przede wszystkim byl stabilniejszy.
No i przynajmniej IMHO warp 3 instalowalo/konfigurowalo sie latwiej.

W tej chwili jeszcze nie mam zadnego fixa, ale szykuje sie do
instalacji FP3 US + kernel fix (wersja na SPRINCIE w Gdansku ma
chyba skopane images 7, 8 ,9 czy cos kolo tego).

Wlasciwie to zainstalowalem go po raz drugi, pierwszy raz w ramach
eksperymentu i od razu zainstalowalem FP3US + kernel, i tu
ciekawostka musialem podmienic uhpfs.dll bo nie bylem w stanie
sformatowac partycji hpfs 800 MB a chkdsk znajdowal
minor file system problem. Wydawalo mi sie ze to zalatwial juz FP1,
ale moze sie myle.

Tymczasem goly warp formatuje powyzsza partycje bez problemu.

Co to za skrypty do podmiany ktore sa na Warpowisku w
kruczkach/z listy/Instalacja Warpa - resmgr.cmd, rdc.cmd, process.cmd.
nie znalazlem niczego takiego ani na dyskietkach, ani na dysku po
insytalacji.

Hmm, wlasnie obserwuje jak kazda operacja typu np. otwarcie okna
powoduje powiekszenie sie swappera o ok. 1 MB wiec chyba zaraz sie zatka,
bo jego zamkniecie wcale swapa nie zmniejsza. Czy to wina braku FixPakow?

PS. wlasnie mi sie dran powiesil. Na szczescie pine odtworzyl mi posta.
    Komunikat glosil, ze zawinil WarpCenter. Czy faktycznie lepiej go
    wykosic jak to ktos kiedys sugerowal, czy po ofixpakowaniu WC nie
    sprawia problemow.

PS2. Zaczynam instalacje FP3 + kernelfix.

                                                   Marek Wojciechowski