Re: FP05 US do Merlina + cos jeszcze

Autor: Marek Lukawski (marekl_at_red.gdansk.sprint.pl)
Data: Mon 24 Nov 1997 - 15:55:21 MET

On Mon, 24 Nov 1997, Marek Wojciechowski wrote:

[ciach]
> No wlasnie, moze by ktos kto przecwiczyl fixpaki do merlina zrobil
> male zestawienie (przydaloby sie cos takiego na warpowisku) co jaki
> fixpak poprawia, co psuje, jaki jest aktualnie najmniej problemowy,
> porady szybkich fixow fixpakow (podmiana uhpfs.dll, kernela, ibm1s506.add
> itd) no i rezultaty nakladania fixpakow US (chyba najlepiej aktualizowane)
> na merlina PL i UK - najczesciej spotykane w Polsce - tak sadze.
Obecnie mam FP02 PL i merlina PL = brak problemow
wyzszego nie zakladam bo sie boje ze stace pewna stabilnosc ktora sie
ostatnio ciesze i system dostanie rozdwojenia jazni jak to bylo po
zalozeniu FP01US (smieszne ale nieszkodliwe)

[ciach]
> W tej chwili jeszcze nie mam zadnego fixa, ale szykuje sie do
> instalacji FP3 US + kernel fix (wersja na SPRINCIE w Gdansku ma
> chyba skopane images 7, 8 ,9 czy cos kolo tego).
Zaraz to sprawdze i poprawie.
alternatywa moze byc:
ftp://marekl.gdansk.sprint.pl/apps/os2/fp03us/

[ciach]

MArek
PS.
czy ktos umie skonfigurowac taki demon ftp dla OS/2:
wu-ftp ver 2.4 walcze z tym i qpa :(
a demon ktorego obecnie mam postawionego wyklada sie gdy ktos uzywa
w3cache tepsowego :( tzn wtedy klient nie widzi zawartosci ftp tylko
tekst powitalny
PS2
Czy istnieje wersja pod OS/2 unix'owego programu wget
MArek