Re: FP05 US do Merlina + cos jeszcze

Autor: Grzegorz Szyszl/o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 25 Nov 1997 - 11:28:13 MET

Marek Wojciechowski <mw_at_chem.pg.gda.pl> wrote:

>W tej chwili jeszcze nie mam zadnego fixa, ale szykuje sie do
>instalacji FP3 US + kernel fix (wersja na SPRINCIE w Gdansku ma
>chyba skopane images 7, 8 ,9 czy cos kolo tego).

lezy tez na ftp://pluton.pol.lublin.pl/sys/pub/ftp/os2/

>Wlasciwie to zainstalowalem go po raz drugi, pierwszy raz w ramach
>eksperymentu i od razu zainstalowalem FP3US + kernel, i tu
>ciekawostka musialem podmienic uhpfs.dll bo nie bylem w stanie
>sformatowac partycji hpfs 800 MB a chkdsk znajdowal
>minor file system problem. Wydawalo mi sie ze to zalatwial juz FP1,
>ale moze sie myle.

dziwne. ja mam partycje 2.5GB na twardzielu o tej pojemnosci.
jedyne na co narzekam, to 0B Free zwracane przez nortona commandera
i dos navigatora (sesje dos). dir pokazuje poprawna wolna przestrzen.
FP3 +KernelFix . nie podmienialem UHPFS.DLL , tylko kernela.
z desktopu nie dziala mi pmchkdsk . ale tekstowy dziala ok.

>Hmm, wlasnie obserwuje jak kazda operacja typu np. otwarcie okna
>powoduje powiekszenie sie swappera o ok. 1 MB wiec chyba zaraz sie zatka,
>bo jego zamkniecie wcale swapa nie zmniejsza. Czy to wina braku FixPakow?

ja nie zauwazylem tego problemu.

>PS. wlasnie mi sie dran powiesil. Na szczescie pine odtworzyl mi posta.
> Komunikat glosil, ze zawinil WarpCenter. Czy faktycznie lepiej go
> wykosic jak to ktos kiedys sugerowal, czy po ofixpakowaniu WC nie
> sprawia problemow.

nie mam pojecia. ja do tej pory warp centera nie kosilem.