Re: Calder WWW Home Page

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Sat 25 Oct 1997 - 10:45:51 MET DST

On Sat, 25 Oct 1997 09:06:18 +0200 (CEST), Andrzej J. Piotrowski wrote:

>To pieknie, ciekawe, jak sie bedzie spisywal?

Masz na mysli oprogramowanie? A chcesz sprawdzic? Internet Connection
Secure Server for OS/2 mozesz znalezc na plutce do pazdziernikowego
numeru Publish&Macworld. Funkcje secure dzialaja bodaj przez 60 dni, cala
reszta na wieki wiekow.

Poza tym to jest zdaje sie zastepowanie przez Lotus Domino Go Web Server?
Tez biega slicznie, niestety puszczam to tylko eksperymentalnie, bo nie
mam miejsca na dyskach, a przede wszystkim brakuje mi UPS-a :-(

OSciski!
Mirek Nowakowski