Re: Calder WWW Home Page

Autor: Tomasz Stelmaszczuk (hal9000_at_calder.com.pl)
Data: Sun 26 Oct 1997 - 01:04:12 MET

Mirek Nowakowski wrote:

> Masz na mysli oprogramowanie? A chcesz sprawdzic? Internet Connection
> Secure Server for OS/2 mozesz znalezc na plutce do pazdziernikowego
> numeru Publish&Macworld. Funkcje secure dzialaja bodaj przez 60 dni, cala
> reszta na wieki wiekow.
>
> Poza tym to jest zdaje sie zastepowanie przez Lotus Domino Go Web Server?
> Tez biega slicznie, niestety puszczam to tylko eksperymentalnie, bo nie
> mam miejsca na dyskach, a przede wszystkim brakuje mi UPS-a :-(

Przepraszam ale konfrontacja DB2 z wynalazkami Lotusa moim skromnym
zdaniem jest chybiona - a taki jest zamierzany z naszej strony szkielet
instalacji.

                          best regards
                       Tomasz Stelmaszczuk
IBM BESTeam TeamOS/2
Official OS/2 Ambassador Certified OS/2 Engineer
http://www.calder.com.pl e-mail: hal9000_at_calder.com.pl