Re: Polowa OS'a i szczere checi !!!

Autor: Tadeusz Szczyrba (trevor_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 17 Sep 1997 - 01:28:38 MET DST

Tomek Siek wrote:

> no nie bądź aż taki zażenowany :), chyba wielu z nas tu piszących
> pracowało kiedyś na "pożyczanych" systemach ;)

Wierzę :-), ale myśle , że zamiast slowa "wielu" dobrze by tu pasowało"prawie
wszyscy" - zauważyłem, że wielu ludzi pracyjących na systemach
pod które nie ma (prawie wcale) softu komercyjnego z zamiłowaniem tępi
piractwo - dziwny zbieg okoliczności :-).
Ja nie tępie (bo nie ma sensu), ani nie wspieram (bo nie mam softu,
potrzeby i kasy (potrzeby zawsze się jakieś znajdą)).

> Nie pierwsza w trakcie "pożycia" z os'ami :) i podejrzewam nie ostatnia.
> Ale i tak nie mam zamairu przesiadać się na produkty "złego bill'a" ;)

To się zgadza - moze zastanów sie nad kupnem używanego GUS'a , ale teżwcześniej
poszukaj driverów, bo to co ja znalazlem, to tylko shareware,
a ja mam z driverami tego sortu niemiłe przejścia pod OS'em
( pierw mozart, potem wlasnie GUS, ale dokladnie nie szukalem).

> BTW #2:
> Subject powinien brzmieć raczej połowa os'a i kupa kasy na sprzęt od
> renomowanych (i drogich) dostawców ;)

Ten sam problem dręczy wszystkich użytkowników porządnych systemów
operacyjnych, bo tandetni producenci (główne źródło hardware'u
dla studentów) wypuszczają tylko drivery pod
windows, do tego nie udostepniając specyfikacji, bo jeszcze się
może billu wqr... - na dobry sprzęt zawsze znajdziesz drivery.

--
Tadeusz Szczyrba
trevor_at_zeus.polsl.gliwice.pl