Re: Polowa OS'a i szczere checi !!!

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_tg.com.pl)
Data: Wed 17 Sep 1997 - 23:22:44 MET DST

Tadeusz Szczyrba wrote:

> ostatnia.
> ;)
> >

> To się zgadza - moze zastanów sie nad kupnem używanego GUS'a , ale
> teżwcześniej
> poszukaj driverów, bo to co ja znalazlem, to tylko shareware,
> a ja mam z driverami tego sortu niemiłe przejścia pod OS'em
> ( pierw mozart, potem wlasnie GUS, ale dokladnie nie szukalem).

Niestety co do GUS-a to sytuacja jest dokladnie taka ze facet ktory
pisze ten sterownik shareware (sa inne ale ten jedyny dziala w miare
dobrze) dogadal sie z Gravisem i oni placa mu czesciowo za to a on
rozwija to podobno (co jakis czas jakas nowa wersja) ale ze nie placa
dobrze wiec robi shareware a nie freeware. Natomiast ludzie w Gravisie
sami stwierdzili ze INNEGO SUPPORTU DLA OS/2 NIE BEDZIE bo im sie to nie
oplaca :-( Sam ju czasem ie zastanawiam czy nie wymienic GUS-a na
standardowego SB AWE 32 - cena podobna (a na pewno nieduza po wejsciu
AWE 64), wszystko ma do tego sterowniki (systemy, gry itp.), tez ma
wavetable i dla nieprofesjonalisty zdecydowanie to wystarcza.

Tak zeby moje 0.03 PLN dorzucic.