Re: Polowa OS'a i szczere checi !!!

Autor: Tomek Siek (tomek1_at_bbs.pbks.pl)
Data: Tue 16 Sep 1997 - 19:46:09 MET DST

Tadeusz Szczyrba wrote:

> Grzegorz Bodaszewski wrote:

[ciach...]

> System to fakt, był "pożyczony", ale w celach testowych
> ( wiem, że znajdą się tu i tacy co uważają, że te parę nowych stów
> powinienem
> wydać na soft, nawet wtedy, gdy go chcę tylko testować - ale ja go nawet nie
>
> zamierzałem używać - gdybym miał pod ręką demo wersję wyszło by na to samo,
> a tak jestem złodziej ).

no nie bądź aż taki zażenowany :), chyba wielu z nas tu piszących
pracowało kiedyś na "pożyczanych" systemach ;)

> Poza tym fajnie brzmi "nie przewidzieli" - oni już to przewidzieli !!!
> ( Nie martw się )
> A........... dobrze że mi o tym przypomniałeś - BootManagera muszę wywalić,
> bo go używam, a byłbym zapomniał :
> $ uptime
> 2:15pm up 3 days, 14:55, 4 users, load average: 1.19, 1.14, 1.12
> Fakt - jestem straszny !!!
>
> --
> Tadeusz Szczyrba
> trevor_at_zeus.polsl.gliwice.pl
właśnie wyczerpałem n-tygodniowy limit słów na ch*, k* o* itp..
;) instalując (próbując instalować) kartę dźwiękową Gallant 7000 plus.
Na szczęście nie kupiłem jeszcze tego (*) ale już byłem bliski - cena ok
250 zł, Yamaha OPL-3 + wavetable na pokładzie + złącze wavetable.
U szwagra i paru znajomych w windzie sprawdz się zaje* . Poszukałem w
sieci i znalazłem stronę Gallanta i były tam sterowniki po os/2 w
wersjach dla warpa i merlina o'q* jaka radocha ....
Wiedziony poprzednimi doświadczeniami zapisałem (nie na kartce) configa
+ *.ini i parę drobiazgów. Dzięki temu po 3,5 godzinie "walki z
wiatrakami" merlin znów działa i mogę ten list napisać :) - Dźwięk
obsługuje (cienko ale obsługuje) stary ORYGINALNY Sound Blaster 2 (8 bit
:() bez miksera i wejścia audio dla CD ale DZIAŁA !!!!!!

BTW: w trakcie tych prób nawet read.me przeczytałem i potwierdziłem
tylko to, że to co robiłem powinno doprowadzić mnie do osiągnięcia
pozytywnych rezultatów, ale niestety qpa :(
Nie pierwsza w trakcie "pożycia" z os'ami :) i podejrzewam nie ostatnia.
Ale i tak nie mam zamairu przesiadać się na produkty "złego bill'a" ;)

BTW #2:
Subject powinien brzmieć raczej połowa os'a i kupa kasy na sprzęt od
renomowanych (i drogich) dostawców ;)

pOSdrowionka