Re: Ceny edukacyjne na oprogramowanie IBM

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 28 Aug 1997 - 01:08:24 MET DST

Tomasz Stelmaszczuk <hal9000_at_calder.com.pl> wrote:

>Zniku, ustalanie rozmiarów tabel nie jest niczym nadzwyczajnym - to
>przecież
>standard.

zreszta jak se autor zyczy. ale zdaje sie ze w html'u chodzi
tez o to, zeby sie samo formatowalo bez specjalnej pomocy.
poza tym co mi po zadanej szerokosci, jesli ja na sztywno
sobie ustale wieksza wielkosc liter ?

>Moim zdaniem nie jest to pomysł a konsekwencja (by nie rzecz
>materializacja)
>pewnego zamysłu plastycznego. Uznaliśmy, że lepiej aby w 640 ktoś miał
>suwak
>niż w kilku innych nasze strony wyglądały źle.

mozna tez zrobic by na szerszym wygladalo dobrze, a na wezszym mimo
to nie bylo suwaka :) ale jak se autor zyczy. to ja moge
tylko powiedziec wielkie HMMMMMM.....

>Jak to w większości przypadków bywa zawsze znajdzie się jakaś
>przeglądarka,
>która będzie robiła coś nieoczekiwanego. Można tu wymienić choćby IBM
>WebExplorer,

no wlasnie. ale skoro strony dla osowcow, to by sie przydalo
by pod webexplorerem tez dobrze wygladalo.

>który dodaje np. obwódki wokół obrazków-linków choć nikt go
>o to nie prosił. Pomijam już inne "ciekawe" własności tej przeglądarki.

zwykla szkapa tez podaje, tylko ze border=0 to znosi. a webexp
na border=x wogole nie reaguje.

>nie wszystkich - zdaje się - jej wersji. NN for OS/2 zachowuje się OK.

to jednak nie wystarczy. chyba w twoim interesie jest, by maksymalnie
duza liczba ludzi widziala strony prawidlowo. ale jesli sobie
autor zyczy inaczej :) to coz ja moge powiedziec ?

>Jednak fakt jej popularności powoduje to, że na naszych stronach trzeba
>będzie
>podomykać <TR>i<TD>. Jakiej przeglądarki używasz Zniku ?

linux: nn 1.1n 3.01 4.02bcostam
os/2 nn wiadomo i webexp
winda nn 1.2 (bo dobrze dziala na zlomach z 4mb ramu), i wyzsze.

lynx for linux.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |