Re: Ceny edukacyjne na oprogramowanie IBM

Autor: Tomasz Stelmaszczuk (hal9000_at_calder.com.pl)
Data: Wed 27 Aug 1997 - 14:29:01 MET DST

Radoslaw Poplawski wrote:

> Niekoniecznie...

Zniku, ustalanie rozmiarów tabel nie jest niczym nadzwyczajnym - to
przecież
standard.

> Heh, <TR> i <TD> nie musza byc domykane (naprawde nie lubisz HTML3.2 :) ). Z
> drugiej strony Netscape sie p*, gdy sie ich nie domknie (zwlaszcza obrazki).

> Bedzie mial belke do przewijania.

Moim zdaniem nie jest to pomysł a konsekwencja (by nie rzecz
materializacja)
pewnego zamysłu plastycznego. Uznaliśmy, że lepiej aby w 640 ktoś miał
suwak
niż w kilku innych nasze strony wyglądały źle.
Jak to w większości przypadków bywa zawsze znajdzie się jakaś
przeglądarka,
która będzie robiła coś nieoczekiwanego. Można tu wymienić choćby IBM
WebExplorer, który dodaje np. obwódki wokół obrazków-linków choć nikt go
o to nie prosił. Pomijam już inne "ciekawe" własności tej przeglądarki.

Fakt, że NN wspomniana przez Radka krzaczy się, to też cecha osobnicza
NN. Zresztą
nie wszystkich - zdaje się - jej wersji. NN for OS/2 zachowuje się OK.
Jednak fakt jej popularności powoduje to, że na naszych stronach trzeba
będzie
podomykać <TR>i<TD>. Jakiej przeglądarki używasz Zniku ?

BTW: Dzięki, Radku.

                          best regards
                       Tomasz Stelmaszczuk
Official OS/2 Ambassador Certified OS/2 Engineer
IBM BESTeam TeamOS/2
http://www.calder.com.pl e-mail: hal9000_at_calder.com.pl