Re: software dla tasmy pod OS/2

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_hsn.com.pl)
Data: Fri 22 Aug 1997 - 01:23:30 MET DST

On Thu, 21 Aug 1997 18:00:23 +0200 (CEST), OKW Elektronika wrote:

>Czy ktoś spotkał się może z jakimś softem do obsługi
>streamera QIC-80 (Conner)
>pod OS/2.
>I jeszcze najlepiej żeby było darmowe, lub shareware, ale
>nie takie co robi 5 MB backupu i się wywala.
>Niestety soft jaki dają do taśmy jest tylko pod DOS i Win
>(Conner Backup Exec), pod Win95 dali za darmo na jakiejś
>płytce do gazetki, a pod OS/2 nic.

BackMaster jest bardzo dobry. Trenowalem go z Colorado i IOmega EASY 3200.
Problem w tym gdzie go kupic.
Jak ma sie karte kredytowa to bez laski mozna go miec od autorow.
Wystarczy wypelnic ankiete i przefaksowac. Program przesla
Internetem.
Calder obiecywal mi jakis rok temu ale do tej pory nie ma odzewu.
Na razie sprzedalem tasme i kupilem ZIP'a.

<> formatc_at_hsn.com.pl <> zeglarz_at_ciemnogrod.net <>