Re: software dla tasmy pod OS/2

Autor: Tomasz Stelmaszczuk (hal9000_at_calder.com.pl)
Data: Fri 22 Aug 1997 - 15:48:43 MET DST

Jaroslaw Tabor wrote:

> BackMaster jest bardzo dobry. Trenowalem go z Colorado i IOmega EASY 3200.
> Problem w tym gdzie go kupic.
> Jak ma sie karte kredytowa to bez laski mozna go miec od autorow.
> Wystarczy wypelnic ankiete i przefaksowac. Program przesla
> Internetem.
> Calder obiecywal mi jakis rok temu ale do tej pory nie ma odzewu.
> Na razie sprzedalem tasme i kupilem ZIP'a.

Zgadza się. Informowaliśmy jednak, że kontakty z dystrybutorem
a więc warunki i terminy dostaw były do d...
Teraz mamy w katalogu tylko to, co w skończonym czasie możemy
sprowadzić.

                          best regards
                       Tomasz Stelmaszczuk
Official OS/2 Ambassador Certified OS/2 Engineer
IBM BESTeam TeamOS/2
http://www.calder.com.pl e-mail: hal9000_at_calder.com.pl