software dla tasmy pod OS/2

Autor: OKW Elektronika (okw_at_medianet.com.pl)
Data: Thu 21 Aug 1997 - 17:47:20 MET DST

Czy ktoś spotkał się może z jakimś softem do obsługi
streamera QIC-80 (Conner)
pod OS/2.
I jeszcze najlepiej żeby było darmowe, lub shareware, ale
nie takie co robi 5 MB backupu i się wywala.
Niestety soft jaki dają do taśmy jest tylko pod DOS i Win
(Conner Backup Exec), pod Win95 dali za darmo na jakiejś
płytce do gazetki, a pod OS/2 nic.
Może komuś udało się zmusić do działania jakiś soft dosowy,
albo chociaż w sesji win ?
Ja próbowałem, ale zawsze się wywalał na dostępie do taśmy
(nie potrafił jej zidentyfikować, tylko przewijał od końca
do końca cały czas)

Jeszcze jedno:
Czy ktoś spotkał się z jakąś dystrybucją StarOffice na
płytce, która by zawierała wersje dla wszystkich platform
(OS/2 Linux Win) ?

Pozdrawiam
Jerzy Sadkowski
S_sad_at_mp.pw.edu.pl