Re: Lotus SmartSuite 97 for OS/2 wersja polska

Autor: Jan Waliszewski (tsystem_at_lodz.pdi.net)
Data: Mon 04 Aug 1997 - 20:01:22 MET DST

> Niezły subject, co ?Teraz poważnie.Kilka minut temu rozmawiałem z
> przedstawicielemLotus Development Polska na temat SmartSuite for
> OS/2.Okazuje się, że są szanse na to by pojawiła się polskaedycja tego
> pakietu.Koszty Lotusa mogłyby okazać się relatywnie nieduże -- słownik
> już jest, większo
> ć tłumaczeń również.Istotnych jest kilka rzeczy. Pierwsza to
> "udokumentowane"zainteresowanie pakietem, druga to pomoc Lotusowiw
> fazie testów, trzecia natomiast to sprecyzowanie"cech osobniczych" np.
> konwersje z 1250 na 852 itd.Wszystkie trzy mogą okazać się wręcz
> [...]

Uwaga na marginesie glownego tematu: podejmujac decyzje o lokalizacji pakietu
softwarowego nie tylko szacuje sie rynek odbiorcow, ale tez RYNEK TEN SIE
TWORZY. Firmy, ktore dzialaja zgodnie z ta zasada, zwyciezaja na rynku.
Czestotliwosc odniesien na tej liscie do pakietow typu Office dobitnie swiadczy o
tym, ze jest to jedna z podstawowych potrzeb uzytkownika desktopowego
systemu operacyjnego. Moim zdaniem lokalizacja Smartsuite w bardzo korzystny
sposob wplynie na sposob patrzenia na OS/2 jako system, ktory polski
uzytkownik komputera bedzie chcial zainstalowac u siebie.

                                                        Pozdrowienia - Jan Waliszewski

T-SYSTEM,s.c. Jan Waliszewski, Marek Trajdos
90-007 Lodz, Pl.Komuny Paryskiej 5a, DOM TECHNIKA, p.200
tel/fax: (042)336573,(042)322232
SNOOPY BBS: (042)336573 w godz.18-08
e-mail: tsystem_at_lodz.pdi.net
http://www.lodz.pdi.net/~tsystem/

regionalny dystrybutor modemow ZOOM,ZyXEL,US Robotics,Microcom
wykonawca systemow automatyki przemyslowej