Re: Jaka drukarka?

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_bptnet.pl)
Data: Sat 02 Aug 1997 - 00:39:35 MET DST

stankowski_at_iname.com (Krzysztof Stańkowski) wrote:

>Witam!
>Mam w planach zakup drukarki. Ze wzgledu na reklame, cene i ogolne
>opinie w gre wchodza dwie Lexmark 2030 lub HP 670. I tu pojawia sie
>problem.
>Zaden z powyzszych modeli nie jest obslugiwany przez OSa.
>Odpowiedz "jak nie pojdzie ne tym drajwerze to na innym" dopuszczam
>ale tylko gdy jest ona poparta wlasnymi doswiadczeniami.
>Obecnie mam Epsona LQ100 i niby chodzi na LQ570 i niby drukuje ale...
>...ale gusla jakie musze przy tym odprawiac ....
>Sprawdzalem na serwerze IBM obslugiwany sprzet i tych modeli na pewno
> [...]

Nie znam dokladnie tych modeli, ale czy Lexmark nie jest
przypadkiem 'Windows only' ? Tzn. taki model z lobotomia,
bez procesora, w ktorym cale przetwarzanie wykonuje driver
pod Windows ? Jezeli tak, to nie ruszysz tego pod OS-em
za zadne skarby... Zreszta nie tylko pod OS-em, pod DOS
ani Win NT tez nie pojdzie.
Centrala 'uszczesliwila' mnie niedawno tego typu drukarka
(HP820) - placz i zgrzytanie zebow :-(

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl