Re: Jaka drukarka?

Autor: Krzysztof Dreinert (kdreinert_at_bsk.com.pl)
Data: Mon 04 Aug 1997 - 14:07:23 MET DST

Grzegorz Bodaszewski wrote:

> Nie znam dokladnie tych modeli, ale czy Lexmark nie jest
> przypadkiem 'Windows only' ? Tzn. taki model z lobotomia,
> bez procesora, w ktorym cale przetwarzanie wykonuje driver
> pod Windows ? Jezeli tak, to nie ruszysz tego pod OS-em
> za zadne skarby... Zreszta nie tylko pod OS-em, pod DOS
> ani Win NT tez nie pojdzie.
> Centrala 'uszczesliwila' mnie niedawno tego typu drukarka
> (HP820) - placz i zgrzytanie zebow :-(
>
> OSciski,
>
> Grzegorz Bodaszewski
> == warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl
Miałem kiedyś podobny problem z Lexmark 1020; ściągnąłem sobie drivery
typu IBMPCL3 z (przynajmniej teoretyczną obsługą tejże drukarki),
instalowały się prawidłowo, wydruk "szedł" do bufora i ... (Uwaga)
sygnalizował, że idzie na drukarkę, gdzie ginął :-(.
Poruszałem tę sprawę na łamach tej grupy i poza jedną sugestią
instalacji FixPacka nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.

Powodzenia:
K.Dreinert

P.S. Miałem Warp-a PL.