Re: Bezprecedensowa LICENCJA.

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 28 Jul 1997 - 14:58:54 MET DST

ladzk_at_ite.waw.pl (Dariusz K. Ladziak) wrote:

>Jak sie kupuje telewizor, to tez nie wszystko mozna z nim srobic,
>niestety. nie mozna na ten przylkad zerznac schematu glowicy wraz z
>topologia plytki drukowanej i uruchomic wlasnej produkcji...
>
>Darek

ale tutaj nie dyskutujemy o piratowaniu mks'a i sprzedawaniu jego
kopii na gieldzie, bo to juz jest piractwo. dyskutujemy o tym,
ze nie mam swobody w tym gdzie moge odpalac program ktory kupilem.
w analogii do telewizora wygladalo by to tak, ze przykrecam go do
sciany solidnymi srubami, bym nie mogl przeniesc telewizora
do sasiedniego pokoju.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |