Re: Zainstalowałem! Było: OS/2 i to ma być system???

Autor: Tomasz Stelmaszczuk (hal9000_at_calder.com.pl)
Data: Thu 24 Jul 1997 - 12:48:25 MET DST

Karol Chatkowski wrote:
> [ ... ]
> Rzeczywiście hi, hi, pamiętam reklamy, że nawet zkonnice miały
> sobie z nim radzić :))
Hm, klasztor można byłoby uznać za corporate ;-)

> Ot choćby ze względu na mmedia, to co "prawie standardowo" oferuje M$
> w W95 (Active Movie) jest lepsze od standardowego wyposażenia Warpa 3.0
> (cały czas mówię o tej wersji), nieco już zresztą przestarzałego.

To możliwe w pewnym przedziale. Czy jednak W95 daje obsługę kompaktowych
płyt video i nagrywanie filmów ?

> Czcionki TT.

To jest wbudowane w Warpa 4.

> Prostsza (już co niektórzy będą szacować mój IQ :)) obsługa
> zasobów (mam na myśli m.in. te nieszczęsne drivery) itp. Choć przyznaję,
> że pomysł z szablonami jest świetny, ale z drugiej strony jest trochę za
> dużo tych "settingsów", długo się je przegląda :)))

Radochę mieć i dziewicą pozostać ... Porównujesz dwie różne filozofie
pracy.
Settingsy są właśnie po to, byś mógł dość głęboko ingerować w zachowanie
się OS/2, co (po rozsądnych działąniach) procentuje w pracy a w W95 masz
ułamek tego.

> A będzie chodził na 16MB RAM?? tak szybko jak Warp???

Mamy jedną maszynę z 486 DX2 66 MHz i 16 MB RAM. Merlin chodzi na tym
trochę wolniej od wersji 3, jednak nadal komputer doskonale spełnia
swoje zadania.

                          best regards
                       Tomasz Stelmaszczuk
Official OS/2 Ambassador Certified OS/2 Engineer
IBM BESTeam TeamOS/2
http://www.calder.com.pl e-mail: hal9000_at_calder.com.pl