Re: Bezprecedensowa LICENCJA.

Autor: Hubert DePeSz Lubaczewski (depesz_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 24 Jul 1997 - 11:45:43 MET DST

In article <33D71BDB.7AE9_at_hotmail.com>, zegar1_at_hotmail.com says...
> Spoko! Troche wody i masz licencje na wiele stanowisk, acz nie w tym
> samych momencie.

myslisz o odklejeniu hologramu? mnie sie ta sztuczka nigdy nie udala.
zawsze sie badziewie rozwarstwia :((

> A jesli tak wszystkie firmy zaczna robic, to wyobrazacie sobie jak beda
> wygladaly komputery????

jak szafkla nocna 10 letniej dziweczyny (vide moja siostra - obkleila
wszystko jakimis tandentymi naklejkami z pism typu bravo czy gril :(((

> W Polsce to chyba podobnie jak teraz :)

no nie wiem. mopj jest niepoobklejany :)

--
Hubert DePeSz Lubaczewski <=--=> depesz_at_free.polbox.pl
       Moj Boze, spraw abym milczal, dopoki sie