Re: Bezprecedensowa LICENCJA.

Autor: Marcin Mastykarz (mastyk_at_site.com.pl)
Data: Thu 24 Jul 1997 - 22:20:00 MET DST

Hubert DePeSz Lubaczewski wrote:

> myslisz o odklejeniu hologramu? mnie sie ta sztuczka nigdy nie udala.
> zawsze sie badziewie rozwarstwia :((

Masz twarda wode... :)

> jak szafkla nocna 10 letniej dziweczyny (vide moja siostra - obkleila
> wszystko jakimis tandentymi naklejkami z pism typu bravo czy gril :(((

> no nie wiem. moj jest niepoobklejany :)

No nie, ja sadze, ze naklejek - licencyjek za bardzo nie przybedzie...
:)

Ale wyobrazcie sobie kolekcjonerow takich nalepek - tazosow!!!!

Albumy, gieldy, wymiana specjelne edycje. Mks warty bedzie 10 pkt, a na
przyklad Windowz 3 punkty (ujemne) i bedzie mozna grac w nowe
role-play'e!!!
Necrosoft kontra zjednoczone sily IBM, Apple, Corel'a i Electronic
Arts!!!

--
Pozdrawiam
Marcin