Re: Problemy z Merlinem

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_bptnet.pl)
Data: Thu 24 Jul 1997 - 00:15:22 MET DST

Tomasz Stelmaszczuk <hal9000_at_calder.com.pl> wrote:

>W Instalacji Selektywnej wybrać kraj: Polska i klawiatura: polska
>(programistów).

O ile dobrze zrozumiałem, to przedmówcy chodzi o przełączanie
dwóch lub więcej stron kodowych 'w locie' - na wzór 'ruslat' z
Win 3.x albo rozwiązania z przyciskiem na pasku zadań, jak w Win95.
Niestety, nie wiem, jak to się robi w całym Warpie, w sesjach WIN-OS2
chodzi windowsiany 'ruslat'.

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl