Re: Dodanie pamieci

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 17 Jul 1997 - 14:05:57 MET DST

"Falo" <rzepka_at_ellaz.pl> wrote:

>To powiedz mi stary dlaczego wszystkie powazne firmy produkuja pod ta
>wywalajaca sie winde tysiace aplikacji ? Dobra nie musisz odpowiadac, wiem
>co mi odpowiesz !!!!
>Bo winda to najpopularniejszy OS na swiecie.

to jest tak. ludzie lapia sie za winde, bo jest na to tysiace wersji
softu. a firmy pisza soft, bo userzy korzystaja z tej atrapy. i kolo
sie zamyka. popularnosc windy nie tyle wynika z jego walorow (a raczej
ich braku), co z bardzo agresywnej kampanii reklamowej.
w polsce byly jedyni echa tej kampanii.

>Nie jestem do tylu, tez mialem osa na dysku i rowniez go wypieprzylem.
>Robil takie jaja jakich swiat nie widzial, zaistalowalem winde i dziala do
>dzis bez problemow.

ROTFL :) a coz to za jaja ? czy wgrales poprawki itp ?

>Wyobraz sobie chlopie ze moja winda i oprogramowanie ktorego uzywam
>(office, corel, MVC++) od tygodni calych zachowuje sie stabilnie, ani razu
>nic mi sie nie wypieprzylo.

podziwiam twoja ostroznosc w uzywaniu, i niesklanianiu do wywrotki.
wybacz, ale takiemu wordowi wystarczy podsunac stosownie dobranego DOS'a,
by zawiesil sie caly pseudosystem. to samo z excelem itp.

>Nie mowie tu oczywiscie o uruchamianiu czterech
>gier, trzech wordow, exceli i photoshopow na raz. Wtedy prawdopodobienstwo
>wywalenia jest calkiem duze /takze pod OS/2.

tak. pod os/2 jest duze ale tylko w sytuacji, gdy korzystam z aplikacji
windowsowych. jesli nie korzystam to moge robic co chce. dla windowsow
zostaly specjalnie zostawione dziury, by windowsy nie wylatywaly z byle
powodu z bledem ochrony. taki kompromis wynikajacy z uzywania
dziadowskiego pseudosystemu.

>I nie mow mi ze pod OS/2 jest mnostwo aplikacji, 95% to shareware, zadnego
>porzadnego edytora /no moze Word Pro, na gieldzie na zamowienie/ zadnego
>3Dmax-a, Photoshopa, Corela itp.

wiesz co ? nie pitol. star office to pies ? ami pro to pies ? word perfect
to pies ? tak. nie ma na os/2 porzadnego edytora tekstu, bo nie ma
na niego worda. wez sie kurcze nie osmieszaj. pozostalych pakietow
to tez dotyczy. chcesz pirata corel draw for os/2 ? to moge ci dac IP
do warez site'u. ale nie publicznie.

kurde. tylko wkurza.

>Po prostu OS/2 jest do dupy i juz.

a gdzie uzasadnienie ? bo ja na winde mam pelno haczykow.

>Nawet ten wasz ukochany IBM ma was gdzies.

ja bym chcial, by microsoft mial mnie tak samo gdzies jak IBM.
jak wychodzi fix (czyli poprawki), to przynajmniej poprawia to co powinien.
te majkrofonowe, opieczetowane troska "firmy" z reguly powoduja
powstanie dodatkowych problemow.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |