Re: *.add *.sys i inne

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 15 Jul 1997 - 15:00:24 MET DST

chatkops_at_helico.mech.tuniv.szczecin.pl (Karol Chatkowski) wrote:
>Wytłumaczcie mnie zielonemu co właściwie zawierają pliki
>o rozszerzeniach:
>add

jeszcze nie wiem.

>sys

pliki systemowe :) w nich jest zawarta obsluga roznych urzadzen.

>flt

jeszcze nie wiem.

>dmd

tez obsluga urzadzen, ale na nieco wyzszym poziomie. te drivery
nie odnosza sie bezposrednio do sprzetu, lecz wykonuja rozne konwersje.

>czym się różni
>basedev=*

te sa wczytywane podczas bootu, i to wszystkie naraz do pamieci.
potem nastepuje testowanie i resetowanie poszczegolnych urzadzen.
to sa tzw. drivery podstawowe, ktore sa ZAWSZE wczytywane JAKO PIERWSZE
podczas startu.

>od
>device=*

to sa drivery nieco wyzszego poziomu, i obsluga mniej waznych urzadzen
na poziomie sprzetu.

>W user guide nie niestety szczegółowego opisu pliku config.sys
>i podczas próby instalacji kombinowałem na wyczucie :-))
>Co w pliku tym jest naprawdę istotne a co można spokojnie
>wyrzucić?

trudno powiedziec. jak wogole nie masz zamiaru korzystac z sieci, to mozesz
wyrzucic naprawde duzo.

>Czy plik config.sys z dyskietki instalacyjnej różni się od tego,
>który będzie później wykorzystywał system?

tak. config.sys z dyskietki instalacyjnej sluzy jako szablon, na ktorego
podstawie jest robiony pozniej glowny config.sys.

>Acha cały czas jest mowa o Warpie 3.0.

sprawa dotyczy tez warp 4 merlin. bez znaczenia.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |