Re: *.add *.sys i inne

Autor: Piotr Trzcionkowski (ZmienNa_trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Wed 16 Jul 1997 - 15:54:02 MET DST

15 Jul 1997 13:00:24 GMT, Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl>
napisał(a):

>trudno powiedziec. jak wogole nie masz zamiaru korzystac z sieci, to mozesz
>wyrzucic naprawde duzo.

Do informacji o CONFIGu jest taki programik. Niestety ostatnio nie
używałem i nie pamiętam nazwy. Pewnie cos *cfg* . Podaje do czego
służy każda zastana linia i jak korzystnie ją zmodyfikować. Poszukaj
"os2 musthave" a dalej w indexie.

Piotr Trzcionkowski
tel. +048 (0-32) 2-284-907
http://www.cto.us.edu.pl/~trzcionk