*.add *.sys i inne

Autor: Karol Chatkowski (chatkops_at_helico.mech.tuniv.szczecin.pl)
Data: Tue 15 Jul 1997 - 13:39:41 MET DST

Wytłumaczcie mnie zielonemu co właściwie zawierają pliki
o rozszerzeniach:
add
sys
flt
dmd

czym się różni
basedev=*
od
device=*

W user guide nie niestety szczegółowego opisu pliku config.sys
i podczas próby instalacji kombinowałem na wyczucie :-))
Co w pliku tym jest naprawdę istotne a co można spokojnie
wyrzucić?

Czy plik config.sys z dyskietki instalacyjnej różni się od tego,
który będzie później wykorzystywał system?

Acha cały czas jest mowa o Warpie 3.0.

To na razie tyle, reszta pytań pewnie wkrótce....

--
Pozdrawiam,
Karol Chatkowski