Re: Re: Co s dzicie o najnowszym OS2

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 15 Jul 1997 - 09:26:33 MET DST

stachnie_at_alf.ifj.edu.pl (=?iso-8859-2?q?S=B3awomir_Stachniewicz?=) wrote:

> Tzn. chodzi prawdopodobnie o to, że pod WinOS/2
>można uruchomić aplikacje Win32s (do wersji 1.25, nie zawsze
>się to udaje - np. miałem sporo problemów z Netscape 3.0,
>ale w końcu się udało). Być może niektóre programy spod
>Win95 tak naprawdę wymagają tylko Win32s.

> Sławomir Stachniewicz.

tak. to prawda. np. cywilizacja II for windows95 dziala i pod zwyklym
windowsem, i pod os/2 :)

>P.S. Widziałem gdzieś niezłe hasło:
> Linux to system operacyjny dla ludzi o IQ powyżej 95

hehehe :))))))))))))

a po instalacji osr2 czyli windows97, word97, excel97 czyli 97*3 = 291
I wlasnie takie IQ trzeba miec by w tego typu instalacji, nawet przypadkiem
czegos nie zchrzanic :))))))))))))))
czyli windows dla mozgowcow, bo tylko oni potrafia w miare poprawnie wrozyc
hehehe :)))

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |