Re: OS/2 i to ma być system????

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 15 Jul 1997 - 09:38:11 MET DST

Michal Rolka <rolka_at_igo.katowice.pl> wrote:

>Zobacz http://www.europe.ibm.com/psmemea/progserv/device/cdrom5.html, a
>tam atapi.zip albo cddrvr.zip. Już nie pamiętam, z którego z nich sam
>korzystałem...

> Michal Rolka

Jesli juz naprawde twoj cdrom nie ma driverow, to jedyna metoda
jest zrobienie taczki dyskietek instalacyjnych, i instalacja z dyskietek.
tyle ze to pozera mnostwo czasu. w kazdym razie wyjscie jest.
mozesz tez zrobic sobie dwie partycje C: dla dosa, i D: dla osa.
przegrywasz cdrom na C: i instalujesz z twardziela na twardziel na D:.
w warp3 musisz zmienic jedna linijke w pliku tekstowym *.CMD

Ludzie, przypomnijcie co trzeba zrobic i w ktorym CMD :)

Jesli chodzi o warp4, to nic nie musisz robic. po prostu sam znajduje
i instaluje. dziala bez pudla.

ps: zeby tak bylo w windowsach, to bym nawet napisal pare pochwal
    na temat BG :) ale nie ma wiec nie napisze hehehe :))))))))))

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |