Re: Co s dzicie o najnowszym OS2

Autor: Sławomir Stachniewicz (stachnie_at_alf.ifj.edu.pl)
Data: Mon 14 Jul 1997 - 07:36:00 MET DST

On Sat, 12 Jul 1997 17:59:09 +0200 (CEST), Grzegorz Szyszlo wrote:

>nie bede sie klocil o slowka. lecz z odpowiedzi ktorej udzieliles
>mozna wysnuc pokretny wniosek, ze pod merlinem chodza programy
>z win95. podczas gdy merlin jedynie potrafi sie w sieci
>komunikowac z win95 i na odwrot. nadal uwazam ze w ten
>sposob siejesz dezinformacje.

        Tzn. chodzi prawdopodobnie o to, że pod WinOS/2
można uruchomić aplikacje Win32s (do wersji 1.25, nie zawsze
się to udaje - np. miałem sporo problemów z Netscape 3.0,
ale w końcu się udało). Być może niektóre programy spod
Win95 tak naprawdę wymagają tylko Win32s.

        Przesyłam pOSdrowienia

        Sławomir Stachniewicz.

P.S. Widziałem gdzieś niezłe hasło:
        Linux to system operacyjny dla ludzi o IQ powyżej 95