Re: Co sądzicie o najnowszym OS2

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 12 Jul 1997 - 17:43:12 MET DST

Tomasz Stelmaszczuk <hal9000_at_calder.com.pl> wrote:

>Ho, ho, ho ! Mi jednak nie jest wstyd. Pytanie brzmiało j.w. i odpowiedź
>mogła być (żeby nie powiedzieć) musiała być na podstawie pracy z OS/2
>czyli
>(w pewnym sensie) subiektywna.
>W Calderze Merlin zachowuje się r e w e l a c y j n i e ! I nie jest
>to żadne mikrofonowe pierdzielenie o tym, że "my mamy super
>technologię" widząc rozpieprzony system na swoim biurku.
>

> best regards
> Tomasz Stelmaszczuk

nie bede sie klocil o slowka. lecz z odpowiedzi ktorej udzieliles
mozna wysnuc pokretny wniosek, ze pod merlinem chodza programy
z win95. podczas gdy merlin jedynie potrafi sie w sieci
komunikowac z win95 i na odwrot. nadal uwazam ze w ten
sposob siejesz dezinformacje.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |