Re: przepelnianie swappera

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 10 Jun 1997 - 08:55:39 MET DST

Mariusz Turos <mariant_at_polbox.com> wrote:
>Czy da sie w jakis sposob okreslic co jaki czas system aktualizuje
>zawartosc pliku swapper ? Jak wszyscy wiemy wielkosc swappera zwieksza
>sie sukcesywnie w miare uzytkowania roznych programikow. W przypadku os2
>merlin wielkosc RAMu =16MGb jest stanowczo za mala, w zwiasku z tym
>swapper osiaga gigantyczne rozmiary (20-30MGb i wiecej). W przypadku
>malej partycji jest to problematyczne.
>
>_ _
>Pozdrawiam!
>
> Mariusz Turos
> mailto:marian_at_pluton.pol.lublin.pl

nic na to nie poradzisz. u mnie przy 32mb ramu mam swapa o wielkosci 20mb.
po ok. 2 minutach od zamkniecia pamieciozernej aplikacji swap sie kurczy.
aha. te dane dotycza merlina, przy zainstalowanej pelnej obsludzie sieci
w roznych protokolach, oraz obsludze windows.

--
         /=====\__/====/  http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ |