Re: MKS-Vir Bylo: Gorzej niz Winda

Autor: Tomek Siek (tomek1_at_bbs.pbks.pl)
Data: Tue 10 Jun 1997 - 09:49:18 MET DST

Adam Plaszczyca wrote:

> #>a mozesz mi podeslac (mail'em) Twoej ustawienia sesji, bo moj nijak nie
> #>chce ruszyc - po wywolaniu programu po ulamku sek. zamyka okno i KONIEC.
> #>Nie to zebym MUSIAL uzywac mks_vir'a koniecznie, ale jest lepiej, jak
> #>mam mozliwosc odpalenia. :))
> A nie prosciej ustawic tak, zeby nie zamykal okna po koncu programu?
> I wtedy bedziesz wiedzial co jest grane...
>
> Adam Plaszczyca (48 12) 493572
> os. Zloty Wiek 27/7, 31-617 Krakow
> trzypion_at_uran.ip.krakow.pl | _555_at_irc.pl
> http://www.ip.krakow.pl/~trzypion/
Czesc,

mialem tez takie ustawienie i zostawalo mi samo okno z ekranem mks_vir'a
(komunikat vir'a - Trwa samokontrola programu mks_vir) i na belce okna
dosowego: mks_vir.exe completed !!!

Jak mialem defaultowe ustawienia programu dosowego to mks stawal na
poszukiwaniach wirusow w pamieci operacyjnej i dalej ani rusz ...

srawdze teraz z tymi ustawieniami sesji dos'a co dostalem mailem od
Mirka.

pOSdrowionka
tomek