Re: przepelnianie swappera

Autor: Jaroslaw Jablonski (jon_at_format.lublin.pl)
Data: Fri 13 Jun 1997 - 04:04:14 MET DST

Ja przestalem przejmowac sie swapem jesli ma <=340MB
 a odnosnie partycji to mozesz przeciez okreslic polozenie swapa
 swappath , lub sprobowac zmienic ustawienia buforowania.
OS znacznie ladniej chodzi jesli ma swapa na innym (szybkim) dysku

Aha swojego czasu zauwazylem ze przy 16 MB Ram OS szybciej chodzi na samym
facie
Pozdrowienia
Jarek.