Re: Kłopoty z Netscape

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 07 Jun 1997 - 11:00:54 MET DST

Leszek Gerwatowski <bigl_at_tg.com.pl> wrote:
>Mam mały (ale dokuczliwy) problem z Nescape 2.02. Co pewien czas przy
>próbie odpalenia drugiego okienka browsera albo newsów Netscape wywala
>następujący błąd i zamyka się:
>
>IOutOfMemory exception thrown on thread 1.
>Location Information: (3 entries)
[ciach]
> Unable to load text from message file.
>

>Wczesniej cos takiego się nie działo. Jak na komunikat "Out of memory"
>to chyba torchę za wcześnie - mam 32MB i jedynym działającym w czasie
>wyrzucania błędu programem jest tylko sam Netscape.

>Leszek Gerwatowski
>bigl_at_tg.com.pl

Jestes pewien ze niczego nowego nie doinstalowales ?

a tak wogole netscape 2.02 krazy w kilku rozniacych sie miedzy
soba wersjach. czy ten twoj prawidlowo dekoduje ISO-2 ?
warto tez doinstalowac pluginy noszace ta sama date co
wspomniana wersja netszkapy.

--
         /=====\__/====/  http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ |