Re: Dialer

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Sat 07 Jun 1997 - 14:29:21 MET DST

On Fri, 6 Jun 1997 23:30:37 +0200 (CEST), Artur Flinta wrote:

>Czy ktos z czytelnikow tej konferencji moze poradzic jakiegos dilera do
>internetu dla OS/2? Wbudowany w sywstem doprowadza mnie do szewskiej pasji
>swim widzeniem i niewidzeniem modemu. Co dziwniejsze dialer do IBM network
>dziala bez problemu (ale do dzwonienia do telkompromitacji polskiej s.a
>sie nie nadaje :((( )

Baaardzo dziwne. Ja przez jakis czas korzystalem co prawda z InJoy, ale w
koncu wrocilem do systemowego dialera, tyle, ze podpieram sie skryptem
zawartym z ppdial31.zip. InJoy w ktoryms momencie zaczal mi wariowac przy
wiekszych szybkosciach polaczen i zmianach wprowadzanych w terminalu TP
S.A. A poza tym nigdy nie spotkalem sie z czyms takim, zeby dialer nie
widzial modemu.

Ale jezeli juz nie korzystac z systemowego, to rzeczywiscie InJoy bedzie
najlepszy.

W Twoim wypadku obstawial bym raczej jakies "smieci" w konfiguracji.
Wlaczales debugowanie i przygladales sie logom? Na ktorym porcie masz
modem? Jak skonfigurowany driver w CONFIG.SYS? Korzystasz z systemowego
drivera COM-ow czy z SIO?

OSciski!
Mirek Nowakowski