Re: Kłopoty z Netscape

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_tg.com.pl)
Data: Mon 09 Jun 1997 - 10:53:06 MET DST

In <5nb806$phr$14_at_helios.man.lublin.pl>, Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> writes:

>[ciach]

>Jestes pewien ze niczego nowego nie doinstalowales ?

Jestem pewien. Nawet odinstalowalem go (kompletnie) i zainstalowalem na
czysto jeszcze raz. I to samo :-( Doszlo do tego ze newsy czytam
z Newsreadera/2 bo o ile jeszcze okienko z przegladarko czasem sie odpali
to juz okienko z newsami wlasciwie nigdy.

>a tak wogole netscape 2.02 krazy w kilku rozniacych sie miedzy
>soba wersjach. czy ten twoj prawidlowo dekoduje ISO-2 ?

Tak - mam oficjalna angielska wersje 2.02.

>warto tez doinstalowac pluginy noszace ta sama date co
>wspomniana wersja netszkapy.

Na pewno ale mi nie chodzi o zadne bajery - ja chce miec dzialajaca
przegladarke i newsy. Na pluginy przyjdzie czas pozniej.

Leszek Gerwatowski
bigl_at_tg.com.pl