Re: OS/2 Peer & Samba

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_tg.com.pl)
Data: Tue 27 May 1997 - 12:36:49 MET DST

Krzysztof Murkowski wrote:

>Wlasnie wykonywalem testy wg pliku DIAGNOSIS.TXT dolaczanego do
> Samby i stwierdzilem, ze OS/2 nie odpowiada na requesty broadcastowe.
> Na ponizsza komende (pokazanie za pomoca broadcastow) wszystkich
> wlaczonych stacji odpowiadaly tylko win95, ze strony OS/2 glucha cisza.
>
> # ./nmblookup -d 2 '*'
>
> Broadcast i Netmask mam w OS/2 poprawnie skonfigurowany.

U mnie OS/2 tez nie odpowiada ale wszystko chodzi ;-)

> Wszelki dostep dla stacji OS/2 jest wlaczony (zreszta na drugiej
> partycji mam win95 z tym samym adresem). Sambe uruchamiam z inetd.conf.
> Logi nic nie wykazuja.

Cos mi sie wydaje ze to musi byc jakis "czeski blad" w rodaju zle
wpisanej nazwy domeny lub cos podobnego. Nie wiem co mozna by bylo
jeszcze sprawdzic. A sprobuj wydac polecenie "net view" z OS/2 i co ono
pokaze.

--
Leszek Gerwatowski
bigl_at_tg.com.pl