Re: OS/2 Peer & Samba

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_tg.com.pl)
Data: Tue 27 May 1997 - 12:43:22 MET DST

Krzysztof Murkowski wrote:

> Hej,
>
> pytanie dodatkowe -
> w MPTS mam TCP/IP, NetBIOS over TCP/IP i NetWare;
> NetBIOS socket access jest nieaktywne. Kiedy staje sie ono aktywne
> (chyba jak dodam czystego NetBIOS'a) i czy jest konieczne dla Samby ?

Tak - "NetBIOS socet access" staje sie aktywne dopiero po dodaniu
czystego NetBIOS-a. Ale do samby nie jest to konieczne - ja mam tylko
TCP/IP i "NetBIOS over TCP/IP". Mozesz jeszcze sprobowac zmienic numer
interfejsu dla TCP/IP i NetBIOS over TCP/IP (ja mam na jedynce bo w
podreczniku do WarpServera przeczytalem jak mialem z tym problemy ze
Netbios over TCP/IP powinien byc na interfejsie innym niz zero i tak mi
zostalo.)

--
Leszek Gerwatowski
bigl_at_tg.com.pl