Re: HP-850c i ogonki w WinOs2

Autor: andrzej_at_pik.gliwice.pl
Data: Mon 26 May 1997 - 10:13:45 MET DST

In <Pine.GSO.3.96.970523143930.11692K-100000_at_netra.gdansk.sprint.pl>, /Lukawski Marek <marekl_at_gdansk.sprint.pl> writes:
>Czesc,
>czy ktos sie spotkal z czyms takim. W Wordzie 6.0 w sesji pelno ekranowej
>lub w oknie winos2 mam polskie fonty, w prinr preview tez sa a na wydruku
>ich nie ma tzn sa zamiast nich jakies inne krzaczki.
>Taki efekt jest tylko z HP-DJ850C z HP-LJ5L jest wszystko OK
>System: merlin UK, p-166 32 MB, svga 2MB, podaje bo moze byc potrzebne

Mialem cos takiego (w Warp UK + zewnetrzne Windows-y PL).
To byla niezgodnosc czcionek z GDI.EXE tzn. czcionki byly chyba z WIN-OS2
a GDI z Windows. Problem bierze sie podobno stad, ze polskie Windowsy
robia polskie litery niestandardowo poprzez zmienione GDI (w przeciwienstwie
do np. Windows EE gdzie jest inne GDI i polskie litery sa pod innymi kodami).
Byc moze przy instalacji wsparcia dla Windows OS/2 zainstalowal takze
czcionki nie wiedzac ze w Win-PL sa one niestandardowe.

Andrzej Sibik
mailto:asibik_at_silesia.pik-net.pl