Re: OS/2 pare pytan

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 16 May 1997 - 11:25:37 MET DST

"Tristan Alder" <tristan_at_polbox.com> wrote:
>Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> napisał(a) w artykule

>2)
>
>To czemu Lestat marudzi, ze nie ma ogonków i dlaczego Ty piszesz bez
>ogonków (Twoje wiadomosci przychodza jako "Zachodnioeuropejski")?

> hrabia Tristan (http://free.polbox.pl/t/tristan)
> "Bezpieczne Windows, to Windows przez telefon"

no bo ja sie telnetuje na pobliskiego linuxa, na ktorym w tej chwili
nie mam czasu zainstalowac ogonkow. przy takiej pracy os/2 robi
mi tylko jako X'server . xfree for os/2 jest swietne :)
zaraz ci wysle list z osowej netszkapy zebys nie biadolil.

         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |