Re: OS/2 pare pytan

Autor: Tristan Alder (tristan_at_polbox.com)
Data: Fri 16 May 1997 - 09:28:23 MET DST

Grzegorz Bodaszewski <warta_olsztyn_at_bptnet.pl> napisał(a) w

> Mozesz uzywac nadal AmiPro for Windows,
> uzywam na razie Forte Agenta w sesji WIN-OS/2

I to jest cała kwintesencja OS/2. Kocham ten system, ale cóż - używać pod
nim oprogramowania dla Windy? Po co mam go więc kupować? Mam Windę i działa
mi oprogramowanie dla niej. Kupię Osę, żeby to samo używać? Albo mniej, bo
32-bitowe nie pójdą na Osie...

--
           hrabia Tristan (http://free.polbox.pl/t/tristan)
           "Bezpieczne Windows, to Windows przez telefon"