Re: Corel Office for Java

Autor: Tomasz Golebiowski (tomekg_at_scowim.uml.lodz.pl)
Data: Fri 16 May 1997 - 08:29:23 MET DST

At 22:02 97-05-15 +0200, you wrote:
>Sciagnalem, to co w Subjectcie, po wlaczeniu cojjava.cmd (po poprawieniu)
>wyswietla mi sie menu, reaguje na klikniecia mysza, tzn. rozwija sie, ale
>w rozwijanym nic nie mozna zrobic. Jak sie troche pomecze enterem, to
>otwiera okienko Create new Document - tam, jak cos wybiore, to nawet sie
>wyswietla wszystko OK, ale zaraz potym sam z siebie sie konczy, a system
>wywala blad. Jako stand-alone applet udalo mi sie tylko raz uruchomic, a
>normalnie to nie moze wlaczyc klasy z powodu jakiegos
>NullPointerExcepition. Poza tym nie dziala inf - system cannot find input
> [...]
Hey!
U mnie jest jeszcze gorzej! Cojjava.cmd nie chce sie w ogole uruchomic,
nie pamietam komunikatu bledu, natomiast cojaplet.cmd uruchamia okno
z informacja o licencji, klikam Accept i ... aplikacja sie zamyka.
Probowalem uruchomic to pod Wingroza 95 z JDK i tam bylo jakby troche
lepiej ale nie do konca. Pojawialy sie problemy z wyswietlaniem przyciskow
tzn. przyciski nakladaly sie na siebie, aplikacja zawieszala sie po
kilku minutach itp. itd. W miare poprawnie udalo mi sie to uruchomic w
Netscape jako aplet.
Coz, po wersji beta nie mozna sie niczego specjalnego spodziewac. Moze
gdyby sprobowac z najnowsza wersja Javy?

Pozdrawiam
                                                        Tomek

Tomasz Golebiowski
tomekg_at_scowim.uml.lodz.pl