Corel Office for Java

Autor: A_J_P_at_it.com.pl
Data: Thu 15 May 1997 - 22:32:17 MET DST

Sciagnalem, to co w Subjectcie, po wlaczeniu cojjava.cmd (po poprawieniu)
wyswietla mi sie menu, reaguje na klikniecia mysza, tzn. rozwija sie, ale
w rozwijanym nic nie mozna zrobic. Jak sie troche pomecze enterem, to
otwiera okienko Create new Document - tam, jak cos wybiore, to nawet sie
wyswietla wszystko OK, ale zaraz potym sam z siebie sie konczy, a system
wywala blad. Jako stand-alone applet udalo mi sie tylko raz uruchomic, a
normalnie to nie moze wlaczyc klasy z powodu jakiegos
NullPointerExcepition. Poza tym nie dziala inf - system cannot find input
files. Cyz ktos mial cos z tym do czynienia? Co robic?

Lech Wiktor Piotrowski
a_j_p_at_it.com.pl
Win * 95=OS / 2