Re: klient ftp: pomocy

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 14 May 1997 - 09:19:17 MET DST

Tomek Siek <tomek1_at_bbs.pbks.pl> wrote:
>Witam serdecznie wszystkich listowiczów.
>
>Mam następujący problem:
>ftp'owy klient (warp/merlin) nie kopiuje katalogów wraz z ich strukturą
>(podkatalogów) tylko wali wszystko do bieżącego :(
>Może ktoś mnie oświecić w tej kwestii: czy to taka jego uroda, czy może
>ja coś przegapiam w konfiguracji. Potrzebuję przenieść ftp'em dość duży
>katalog z rozbudowaną strukturą podkatalogów i nie bardzo wiem jak - w
>w'95 ws-ftp przenosi pięknie całę "drzewo".
>A może jest jakiś klient dla os/2, który też tak działa ???

>tomek

taka jest jego uroda. na to jest rada. mozesz od razu u siebie
stworzyc strukture katalogow. wtedy klient rozpoznaje ze cos jest
katalogiem, i ciagnie strukture. ale musisz te katalogi sam recznie
pozakladac. tekstowy ftp tak ma, i jest to standardowe zachowanie
zywcem sciagniete z unixow.

sa oczywiscie inni klienci ftp ktorzy potrafia nieco wiecej, ale ja nie
uzywalem i nie wiem.

         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |