klient ftp: pomocy

Autor: Tomek Siek (tomek1_at_bbs.pbks.pl)
Data: Mon 12 May 1997 - 11:18:09 MET DST

Witam serdecznie wszystkich listowiczów.

Mam następujący problem:
ftp'owy klient (warp/merlin) nie kopiuje katalogów wraz z ich strukturą
(podkatalogów) tylko wali wszystko do bieżącego :(
Może ktoś mnie oświecić w tej kwestii: czy to taka jego uroda, czy może
ja coś przegapiam w konfiguracji. Potrzebuję przenieść ftp'em dość duży
katalog z rozbudowaną strukturą podkatalogów i nie bardzo wiem jak - w
w'95 ws-ftp przenosi pięknie całę "drzewo".
A może jest jakiś klient dla os/2, który też tak działa ???

Z góry dzięki za pomoc.

pOSdrowionka
tomek