Re: klient ftp: pomocy

Autor: Tomek Siek (tomek1_at_bbs.pbks.pl)
Data: Wed 14 May 1997 - 14:08:02 MET DST

Grzegorz Szyszlo wrote:

> taka jest jego uroda. na to jest rada. mozesz od razu u siebie
> stworzyc strukture katalogow. wtedy klient rozpoznaje ze cos jest
> katalogiem, i ciagnie strukture. ale musisz te katalogi sam recznie
> pozakladac. tekstowy ftp tak ma, i jest to standardowe zachowanie
> zywcem sciagniete z unixow.
>
> sa oczywiscie inni klienci ftp ktorzy potrafia nieco wiecej, ale ja nie
> uzywalem i nie wiem.
>
> --
> oOOo /===================================\
> /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
> [...]
dzieki za odpowiedz,
w chwili, kiedy ja czytalem konczylem wlasnie instalacje ftp browser'a v
1.17 (bmt micro) - dziala rewelacyjnie jesli chodzi o przenoszenie
struktury podkatalogow (mozna ustawic konwersje duzych liter na male
....), oraz ma podobno (nie sprawdzilem jeszcze) mozliwosc kontynuowania
download'u po zerwaniu transmisji.

byl na hobbesie na ../new

warto obejrzec to cacko (dziala w PM).

tomek