SAMBA i OS/2

Autor: Leszek Gerwatowski (bigl_at_tg.com.pl)
Data: Tue 13 May 1997 - 01:51:12 MET DST

Mam maly problem z dostepem do serwera SAMBA. Wszystko dziala pieknie
tylko ze mam w sieci 4 serwery i kazdy z nich podaje taka sama wartosc
pola opisujacego serwer. Efekt jest taki ze jak wiem do jakiego serwera
mam sie odwolywac (np \\serwer1\costam) to jest ok ale jak chce
skorzystac z ikonek i zobaczyc co na ktorym z nich jest to mam cztery
ikonki z takim samym podpisem (standardowy opis serwera tzn. SAMBA
1.9.16p9) i nie wiem ktora z nich jest od ktorego serwera. Ze strony
SAMBY wszystko jest dobrze (sa zdefiniowane rozne opisy na kazdej z
maszyn) - inne maszyny (w tym nawet G95) widza opisy dobrze tylko moj
OS/2 widzi to zle.

--
Leszek Gerwatowski
bigl_at_tg.com.pl